- Hiss och Diss



- Blogg kommentarer. Hur glad blir man inte när man fått massor av kommentarer?
det är tack vare er mina söta bloggläsare :) puss på er!


- Höstens härliga färger. Att vakna på morgonen och se dom färgglada löven sakta men säkert falla från träden är helt underbart, Om några veckor kommer gatorna vara färgglada och fyllda med fina löv.

- Rosetter. Jag bara ÄLSKAR rosetter , hur gulligt är det inte ?

- Ullared. Vad finns det att inte älska där .. Billigt och bra!



- Sverigedemokraterna: Detta är helt och hållet min personliga åsikt men jag tycker bara atta det är sjukt hur dom ser på invandringen jag menar människor som människor eller?

- Cigaretter. Usch hatar cigaretter och dess doft , dock röker en stor del av mina vänner.

-  Blogg.se vissa dagar går blogg.se inte som man vill , det gäller att ha humöret på topp.

2010-09-20 @ 20:07:16 -ALLT Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0