- låter lockande

Jag tänkte ta och passa på att rekommendera en sida där dom har väldigt häftiga prylar.
dom har allt möjligt, och till ett väldigt bra pris.


om jag hade haft en Iphone skulle jag lätt vilja ha det här söta
skalet, 97 kr

Jag hittade en väldigt smart produkt.En filt med ärmar
hur bra är inte det, då slipper filten åka ner när man tex
sitter vid sin laptop. Bild på filten finns på hemsidan
och den kostar bara 98 kr, och finns i färgerna
röd, blå , rosa, grön och plommon!

Bluemonkey.se
tryck här så kommer du direkt till sidan

2010-09-06 @ 10:43:30 - TIPS Permalink


Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

okej (: följa varandra på bloglovin? :)

2010-09-06 @ 11:03:09
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: LIN

om jag hade haft en iphone hade jag velat ha en med massa strass på baksidan :3 det är fint tycker jag. men detta var sött också :)

2010-09-06 @ 12:44:33
URL: http://shutuplisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0